Masz azbest? Złóż wniosek
Powiat Rawicki otrzymał dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na realizację przedsięwzięcia związanego z usuwaniem azbestu. Wnioski o udział w realizacji przedsięwzięcia można składać w terminie od 22 lipca do 23 sierpnia br. Do tej pory złożono już 125 wniosków.
Jak złożyć wniosek? Drogą pocztową na adres Starostwa Powiatowego w Rawiczu (Rynek 17, 63-900 Rawicz), w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP na skrytkę Starostwa Powiatowego w Rawiczu (/kk3770ibgq/SkrytkaESP), podpisany za pomocą Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub osobiście w siedzibie Starostwa – w Wydziale Architektury, Budownictwa i Ochrony Środowiska (Wały Jarosława Dąbrowskiego 2, pokój nr 19).
Szczegóły oraz niezbędne dokumenty są dostępne pod linkiem: https://powiatrawicki.pl/nabor-wnioskow-na-przedsiewziecia-zwiazane-z-usuwaniem-azbestu/