Czcionka

Kontrast

Tłumacz języka migowego
logo

Nabór wniosków na przedsięwzięcia związane z usuwaniem azbestu

Opublikowano 18 lipca 2024, 01:36

Powiat Rawicki otrzymał dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na realizację przedsięwzięcia związanego z usuwaniem azbestu. Dnia 18 lipca 2024 r. Zarząd Powiatu Rawickiego uchwałą Nr 5/19/24 przyjął regulamin wykonania i finansowania przedsięwzięcia pn. „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu rawickiego” w 2024 roku. Zgodnie z § 4 ust. 4 ww. regulaminu wnioski o udział w realizacji przedsięwzięcia można składać w terminie od 22 lipca 2024 r. do 23 sierpnia 2024 r. Wniosek można złożyć drogą pocztową na adres Starostwa Powiatowego w Rawiczu (Rynek 17, 63-900 Rawicz), w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP na skrytkę Starostwa Powiatowego w Rawiczu (/kk3770ibgq/SkrytkaESP), podpisany za pomocą Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub osobiście w siedzibie Starostwa – w Wydziale Architektury, Budownictwa i Ochrony Środowiska (Wały Jarosława Dąbrowskiego 2, pokój nr 19). Nabór skierowany jest do osób fizycznych, jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, osób prawnych, przedsiębiorców, z wyłączeniem beneficjentów Działania A1.4.1 „Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów uczestniczących w łańcuchu” w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, których nieruchomości położone są na terenie powiatu rawickiego. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące naboru oraz wykaz dokumentów niezbędnych do przedłożenia (w zależności od rodzaju wnioskodawcy) określa przedmiotowy regulamin.